Przystań

Ratusz

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Rada osady

Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie.
  • Brak
Brak
Rada miasta

Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. 2500
Ratusz

Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. 5000
Kapitol

Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. 10000
Powrót do góry

Fortyfikacje

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Fort

Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami.
  • Brak
20
20
5000
Cytadela

Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. 5
2500
Zamek

Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. 10
10
5000
Powrót do góry

Infrastruktura

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Karczma

Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm).
  • Brak
5
500
Kuźnia

W kuźni produkuje się armaty.
  • Brak
    5
    1000
    Targowisko

    Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).
    • Brak
      5
      500
      Magazyn zasobów

      Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 uncję siarki. 5
      5000
      Stocznia

      Pozwala na budowę okrętów.
      • Dostęp do morza
        20
        2000
        Powrót do góry

        Specjalne

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Gildia złodziei

        Zwiększa ilość informacji o przeciwnikach, tak jakby gracz dysponował dodatkową karczmą. 5
        500
        Grota

        Pozwala odwiedzającym miasto bohaterom Przystani, Twierdzy, Cytadeli i Wrót żywiołów poświęcić wybrane artefakty oraz jednostki dla doświadczenia. Bohaterowie Zamku, Bastionu i Fortecy mogą ofiarować jedynie artefakty, a Inferno, Nekropolis i Lochu tylko jednostki. 15
        15
        7500
        Gwiazda przewodnia

        Obecność gwiazdy przewodniej zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz sprawia, że dla jednostek z Przystani każdy rodzaj terenu jest uważany za rodzimy.
        • Artefakt Graal
          Brak
          Powrót do góry

          Gildia magów

          Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
          Gildia magów poziom 1

          Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Bohater, który spędzi noc w mieście odzyska wszystkie punkty many.
          Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego.
          • Brak
          5
          5
          2000
          Gildia magów poziom 2

          Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. 5
          5
          4
          4
          4
          4
          1000
          Gildia magów poziom 3

          Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. 5
          5
          6
          6
          6
          6
          1000
          Gildia magów poziom 4

          Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. 5
          5
          8
          8
          8
          8
          1000
          Powrót do góry

          Siedliska jednostek

          Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
          Wodospad

          Wodospad pozwala rekrutować nereidy. 300 5
          5
          Ulepszony Wodospad

          Ulepszony Wodospad pozwala rekrutować okenaidy. 1000
          Kwatery

          Kwatery pozwalają rekrutować marynarzy. 10
          1000
          Ulepszone kwatery

          Ulepszone kwatery pozwalają rekrutować żeglarzy. 5
          1000
          Fregata

          Fregata pozwala rekrutować piratów. 10
          1000
          Ulepszona fregata

          Ulepszona fregata pozwala rekrutować korsarzy. 5
          1500
          Prochownia

          Prochownia pozwala rekrutować wilki morskie. 3000 5
          5
          5
          5
          5
          5
          Gniazdo

          Gniazdo pozwala rekrutować bestie sztormów. 2
          2
          5
          2000
          Ulepszone gniazdo

          Ulepszone gniazdo pozwala rekrutować assidy. 2
          2
          1500
          Wieża mórz

          Wieża mórz pozwala rekrutować zaklinaczki. 5
          5
          5
          3000
          Ulepszona wieża mórz

          Ulepszona wieża mórz pozwala rekrutować czarodziejki. 5
          2000
          Fort niks

          Fort niks pozwala rekrutować niksy. 5
          10
          4000
          Ulepszony fort niks

          Ulepszony fort niks pozwala rekrutować zbrojne niksy. 5
          5
          5
          3000
          Wir wodny

          Wir wodny pozwala rekrutować węże morskie. 10
          15
          10
          15000
          Ulepszony wir wodny

          Ulepszony wir wodny pozwala rekrutować haspidy. 15
          15
          20
          15000
          Powrót do góry

          Zwiększające przyrost

          Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
          Speluna


          Speluna powiększa populację marynarzy i żeglarzy o 4 tygodniowo. 1000
          Żerowisko


          Żerowisko powiększa populację bestii sztormów i assidów o 3 tygodniowo. 1000
          Powrót do góry