Nowe stronnictwo:  Fabryka

Budynki   -   Bohaterowie   -   Jednostki

Budynki Fabryki

Ratusz

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Rada osady

Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie.
  • Brak
Brak
Rada miasta

Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. 2500
Ratusz

Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. 5000
Kapitol

Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. 10000

Fortyfikacje

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Fort

Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami.
  • Brak
20
20
5000
Cytadela

Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. 5
2500
Zamek

Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. 10
10
5000

Infrastruktura

Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
Karczma

Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm).
  • Brak
5
500
Kuźnia

W kuźni produkuje się wozy z amunicją.
  • Brak
    5
    1000
    Targowisko

    Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk).
    • Brak
      5
      500
      Magazyn zasobów

      Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 kryształ. 5
      5000
      Sprzedawca artefaktów

      Za skromną opłatą możesz tu zakupić lub sprzedać artefakty. 10000

      Specjalne

      Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
      Generator many

      Generator many dodaje +20 punktów magii bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia (dodatkowe punkty magii nie utrzymują się po opuszczeniu miasta). 5
      1000
      Bank

      Bank udziela pożyczki w wysokości 2500 sztuk złota na raz, ale zmniejsza dzienny dochód z miasta na pięć kolejnych dni o 500 sztuk złota.
      • Brak
      5
      500
      Maszt elektryczny

      Maszt elektryczny zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, dostarcza codziennie 5000 sztuk złota oraz razi wrogów prądem w pierwszej rundzie każdej bitwy (obrażenia odpowiadają liczbie wzniesionych budowli).
      • Artefakt Graal
        Brak

        Gildia magów

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Gildia magów poziom 1

        Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Bohater, który spędzi noc w mieście odzyska wszystkie punkty many.
        Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego.
        • Brak
        5
        5
        2000
        Gildia magów poziom 2

        Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. 5
        5
        4
        4
        4
        4
        1000
        Gildia magów poziom 3

        Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. 5
        5
        6
        6
        6
        6
        1000
        Gildia magów poziom 4

        Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. 5
        5
        8
        8
        8
        8
        1000
        Gildia magów poziom 5

        Dodaje 1 czar z poziomu piątego. 5
        5
        10
        10
        10
        10
        1000

        Siedliska jednostek

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Lepianka

        Lepianka pozwala rekrutować niziołki. 5
        5
        400
        Ulepszona lepianka

        Ulepszona Lepianka pozwala rekrutować niziołki grenadierów. 2
        2
        1000
        Odlewnia

        Odlewnia pozwala rekrutować mechaników. 5
        5
        1000
        Ulepszona odlewnia

        Ulepszona odlewnia pozwala rekrutować inżynierów. 5
        5
        1000
        Ranczo

        Ranczo pozwala rekrutować pancerniki. 5
        1000
        Ulepszone ranczo

        Ulepszone ranczo pozwala rekrutować pancerniki alfa. 5
        1000
        Manufaktura

        Manufaktura pozwala rekrutować automatony. 5
        10
        2000
        Ulepszona manufaktura

        Ulepszona manufaktura pozwala rekrutować automatony strażnicze. 10
        5
        2000
        Katakumby

        Katakumby pozwalają rekrutować czerwie pustynne. 5
        5
        2
        2
        3000
        Ulepszone katakumby

        Ulepszone katakumby pozwalają rekrutować olgoj-chorchoje. 5
        2000
        Stanica

        Stanica pozwala rekrutować najemników. 10
        5
        5
        5
        4000
        Ulepszona stanica

        Ulepszona stanica pozwala rekrutować łowców nagród. 10
        5
        5
        3000
        Serpentarium

        Serpentarium pozwala rekrutować koatle. 10
        10
        10
        10000
        Ulepszone serpentarium

        Ulepszone serpentarium pozwala rekrutować karmazynowe koatle. 10
        10
        20
        15000
        Montownia

        Montownia pozwala rekrutować drednoty. 20
        20
        15000
        Ulepszona montownia

        Ulepszona montownia pozwala rekrutować molochy. 10
        20
        15000

        Zwiększające przyrost

        Nazwa Opis Wymagania Koszt budowy
        Zagrody


        Zagrody powiększają populację pancerników i pancerników alfa o 3 tygodniowo. 1000