Artefakty

Sygnet Zachodzącego Słońca
(pierścień)
pomniejszy artefakt Zmniejsza moc czarów wrogich bohaterów o 10%. Noszenie dodatkowego pierścienia nie kumuluje efektu.

Cena: 25 000 lub po 200 , lub po 100
Można poświęcić za 1 500
Wisior Zaćmienia
(różne)
pomniejszy artefakt Zmniejsza moc czarów wrogich bohaterów o 10%. Założenie dodatkowego wisioru nie kumuluje efektu.

Cena: 25 000 lub po 200 , lub po 100
Można poświęcić za 1 500
Zbroja Gasnącego Światła
(zbroja)
relikt Zmniejsza moc czarów wrogich bohaterów o 25%.

Cena: 50 000 lub po 400 , lub po 200
Można poświęcić za 6 000
Trójząb dominacji
(prawa ręka)
potężny artefakt Zwiększa współczynnik ataku wszystkich stworzeń w armii bohatera o 7 punktów.

Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140
Można poświęcić za 3 000
Tarcza morskiej chwały
(lewa ręka)
potężny artefakt Zwiększa współczynnik obrony wszystkich stworzeń w armii bohatera o 7 punktów.

Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140
Można poświęcić za 3 000
Korona pięciu mórz
(głowa)
potężny artefakt Zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o 6 punktów.

Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140
Można poświęcić za 3 000
Królewska zbroja niks
(tors)
potężny artefakt Zwiększa współczynnik mocy bohatera o 6 punktów.

Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140
Można poświęcić za 3 000
Buty wędrowca
(stopy)
potężny artefakt Bohater może poruszać się bez kar do ruchu po dowolnym terenie.

Cena: 25 000 lub po 200 , lub po 100
Można poświęcić za 3 000
Pierścień zapomnienia
(dłonie)
potężny artefakt Czyni utratę istot nieodwracalną (Blokuje wskrzeszanie, ożywianie, nekromancję).

Cena: 37 500 lub po 300 , lub po 150
Można poświęcić za 3 000
Płaszcz ciszy
(ramiona)
potężny artefakt Uniemożliwia rzucanie zaklęć poziomu 1-2 w czasie bitwy.

Cena: 37 500 lub po 300 , lub po 150
Można poświęcić za 3 000
Runy nieuchronności
(różności)
skarb Zmniejsza szczęście wrogich istot o 1.

Cena: 10 000 lub po 80 , lub po 40
Można poświęcić za 1 000
Podkowa demona
(różności)
skarb Zmniejsza szczęście wrogich istot o 1.

Cena: 10 000 lub po 80 , lub po 40
Można poświęcić za 1 000
Lalka szamana
(różności)
pomniejszy artefakt Zmniejsza szczęście wrogich istot o 2.

Cena: 20 000 lub po 160 , lub po 80
Można poświęcić za 1 500
Pierścień stłumienia
(dłonie)
skarb Zmniejsza morale wrogich istot o 1. Drugi pierścień także zapewnia premię.

Cena: 20 000 lub po 160 , lub po 80
Można poświęcić za 1 000
Potworna maska
(różności)
pomniejszy artefakt Zmniejsza morale wrogich istot o 1. Posiadanie kolejnych masek także zapewania premię.

Cena: 20 000 lub po 160 , lub po 80
Można poświęcić za 1 500
Amulet klęski
(szyja)
potężny artefakt Zmniejsza morale wrogich istot o 2.

Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140
Można poświęcić za 3 000
Róg otchłani
(różności)
relikt Za każdym razie gdy w bitwie jakiś oddział zostanie wybity na jego miejsce pojawi się oddział Fangarmów, który będzie walczył po stronie posiadacza Rogu i dołączy do jego armii po bitwie. Liczba punktów życia przywołanych stworów wynosi połowę zniszczonego oddziału, ale nie więcej niż jego liczebność. Przywołane Fangarmy nie podlegają temu efektowi.

Cena: 250 000 lub po 2 000 , lub po 1 000
Można poświęcić za 6 000
Strażnik snów
(różności)
relikt Zapewnia ochronę przed zaklęciami umysłu.

Cena: 50 000 lub po 400 , lub po 200
Można poświęcić za 6 000

Artefakty składane - relikty

Płaszcz dyplomaty
(ramiona)
Pozwala na ucieczkę lub kapitulację także w czasie oblężeń i bitw z neutralnymi jednostkami. Potraja siłę armii w oczach neutralnych potworów oraz gildii złodziei.

Składa się z Medalu męża stanu, Pierścienia dyplomaty, Szarfy ambasadora

Cena: 75 000 lub po 600 , lub po 300
Można poświęcić za 6 000
Złota gęś
(różności)
Zwiększa dochód posiadającego ją bohatera o 4 750 złota dziennie.

Składa się z Bezdennego worka złota, Bezdennej sakiewki złota, Bezdennego bolesława mieszka złota

Cena: 112 500 lub po 900 , lub po 450
Można poświęcić za 6 000
Żelazna pięść ogra
(prawa ręka)
Na początku bitwy rzuca na wszystkie oddziały bohatera następujące czary: Przyspieszenie, Ognista tarcza, Kontratak, Żądza krwi. Każde z nich rzucone jest na poziomie eksperckim na okres 50 tur.

Składa się z Ogrzej maczugi spustoszenia, Tarczy szalejącego ogra, Korony najwyższego maga, Tuniki króla cyklopów.

Cena: 100 000 lub po 800 , lub po 400
Można poświęcić za 6 000
Medalion odbicia
(szyja)
Zwiększa odporność oddziałów bohatera na magię o 20 punktów procentowych.

Składa się z Naszyjnika ingerencji, Opończy przeciwwagi i Butów polaryzacji.

Cena: 60 000 lub po 480 , lub po 240
Można poświęcić za 6 000

Machina wojenna

Armata Pozwala ostrzeliwać wrogie jednostki i fortyfikacje. Pełny opis tutaj.

Cena: 4 000