Archiwum: 2024-04

Róg Otchłani 1.7.1

, autor: Włodarz Hellburn

Zapraszamy do pobierania spolszczenia Horn of the Abyss w wersji 1.7.1.

Changelog #12.04.2024
⬛️ dostosowano spolszczenie do wersji 1.7.1
⬛️ poprawiono błąd z nieuruchamiającym się Edytorem Kampanii
⬛️ poprawiono błąd z wyłączającym się Edytorem Szablonów podczas dodawania reguły
⬛️ zaktualizowano plik lokalizacyny HDmoda do najnowszej wersji oraz przekazano go twórcy HDmoda (by przyszłe aktualizacje nie nadpisywały nowego pliku)
⬛️ zaktualizowano pojedyncze scenariusze
⬛️ drobne poprawki w opisach zdolności stworzeń
⬛️ kolejna porcja poprawek w opisach obiektów Edytora Map
⬛️ zmodyfikowano najmniejszy występujący w grze font tak, by teksty z jego użyciem były wyraźniejsze
⬛️ poprawiono jakość niektórych cutscenek wprowadzonych w dodatku Ostrze Armagedonu

Lokalizacji nadal brakuje spolszczonych przycisków głównego menu oraz kampanii (ze względów technicznych), ale trzymamy rękę na pulsie i dodamy powyższe tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

Jak zwykle, zachęcamy także do komentowania, zgłaszania błędów i sugestii w wątku na naszym forum lub na oficjalnym profilu spolszczenia na Facebooku.

Róg Otchłani 1.7.1 - instalator

Róg Otchłani 1.7.1 - paczka danych

Horn of the Abyss 1.7.1

, autor: Włodarz Hellburn

Musiał minąć cały kwartał, by HotA Crew uraczyło nas kolejną wersją swego dodatku. A co w środku?

- Trudność nowej kampanii na dwóch najniższych poziomach została znacząco obniżona, ale równocześnie poprawiono wiele błędów w samej kampanii, w tym takich, które ułatwiały rozgrywkę.

- Multum poprawek związanych z nowymi mechanikami z 1.7.0: statkami powietrznymi, strzałem wyprzedzającym, medytacją oraz wiązką żaru drednotów.

- Poprawiono symetryczność pewnych obiektów na szablonach zwierciadlanych.

- Poprawki związane z niewłaściwymi zachowaniami bohaterów w łodzi, oraz w przypadku rzucania Klonu, Lotu i Ukrycia.

- Poprawki dla obiektów dających bonus do morale/szczęścia. Od teraz patrolujący bohaterowie AI będą się ściśle trzymali przypisanej im strefy.

- Podniesiono maksymalną liczbę punktów ruchu do 99999 (z 32768).

- SI uzyskało samoświadomość i, mając do wyboru kilka możliwych, równocennych orientacji użycia ataku specjalnego drednotów, będzie wybierać tę, która jest najestetyczniejsza dla nas, obserwatorów.

- Poprawki związane ze ścieżkami muzyki.

- Kolejna porcja poprawek błędów SoD-a.

- Dodano nowe podziemne piaskowe pole bitwy oraz... nowego 🌵kaktusa🌵.

- Naprawiono błąd, w którym fragmenty przeszkód terenowych zachodziły na drogę, co wyglądało bardzo nieestetycznie.

- Poprawiono prędkość ruchu niks (Nareszcie! - dop. Hellburn).

- Usunięto nadmiarowy piksel w animacji ataku sułtańskiego ifryta na mapie.

- Dodaną nową opcję do wydarzeń oraz puszek pandory, która określa, na jakim poziomie trudności będą te obiekty obecne na mapie.

- Poprawki w Edytorze Kampanii związane z tekstami i przyporządkowaniem plików.

- W edytorze szablonów można precyzyjnie dostosowywać strefy frakcji innych niż miasto startowe.

- Od dziś można zawsze zobaczyć ceny łodzi i statku powietrznego przy wchodzeniu do ich siedlisk.

- Klony i przywołane żywiołaki nie będą już wliczać się do strat do bitwie.

- Poprawiono udźwiękowienie jednostek Cove i Factory oraz dźwięki w cutscenkach kampanijnych.

Za przetłumaczenie najciekawszych zmian, dziękujemy naszemu moderatorowi jaskiniowego kanału Discorda - Kammerowi.

Publikacja wersji 1.7.1 oczywiście oznacza również rozpoczęcie prac nad spolszczeniem tejże odsłony.

Z tej okazji zachęcamy również do zwiedzania zaktualizowanego serwisu poświęconego modyfikacjom Heroes III, wzbogaconego o elementy, które pojawiły się wśród najnowszych zmian w HotA.

Pobierz Horn of the Abyss 1.7.1 (mirror jaskiniowy)

Pobierz Horn of the Abyss 1.7.1 (mirrory oficjalne)

Pełny changelog