Budynki - Bohaterowie - Jednostki |
Budynki Fabryki
Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 | |
Ratusz |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 | |
Kapitol |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 20 5000 |
Cytadela |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 2500 |
|
Zamek |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 10 5000 |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 500 |
Kuźnia |
W kuźni produkuje się wozy z amunicją. |
|
5 1000 |
Targowisko |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 500 |
Magazyn zasobów |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 kryształ. | 5 5000 |
|
Sprzedawca artefaktów |
Za skromną opłatą możesz tu zakupić lub sprzedać artefakty. | 10000 |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Generator many |
Generator many dodaje +20 punktów magii bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia (dodatkowe punkty magii nie utrzymują się po opuszczeniu miasta). | 5 1000 |
|
Bank |
Bank udziela pożyczki w wysokości 2500 sztuk złota na raz, ale zmniejsza dzienny dochód z miasta na pięć kolejnych dni o 500 sztuk złota. |
|
5 500 |
Maszt elektryczny |
Maszt elektryczny zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, dostarcza codziennie 5000 sztuk złota oraz razi wrogów prądem w pierwszej rundzie każdej bitwy (obrażenia odpowiadają liczbie wzniesionych budowli). |
|
Brak |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1 |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Bohater, który spędzi noc w mieście odzyska wszystkie punkty many. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 5 2000 |
Gildia magów poziom 2 |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 5 4 4 4 4 1000 |
|
Gildia magów poziom 3 |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 5 6 6 6 6 1000 |
|
Gildia magów poziom 4 |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 5 8 8 8 8 1000 |
|
Gildia magów poziom 5 |
Dodaje 1 czar z poziomu piątego. | 5 5 10 10 10 10 1000 |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Lepianka |
Lepianka pozwala rekrutować niziołki. |
5 5 400 |
|
Ulepszona lepianka |
Ulepszona Lepianka pozwala rekrutować niziołki grenadierów. |
2 2 1000 |
|
Odlewnia |
Odlewnia pozwala rekrutować mechaników. | 5 5 1000 |
|
Ulepszona odlewnia |
Ulepszona odlewnia pozwala rekrutować inżynierów. | 5 5 1000 |
|
Ranczo |
Ranczo pozwala rekrutować pancerniki. | 5 1000 |
|
Ulepszone ranczo |
Ulepszone ranczo pozwala rekrutować pancerniki alfa. | 5 1000 |
|
Manufaktura |
Manufaktura pozwala rekrutować automatony. | 5 10 2000 |
|
Ulepszona manufaktura |
Ulepszona manufaktura pozwala rekrutować automatony strażnicze. | 10 5 2000 |
|
Katakumby |
Katakumby pozwalają rekrutować czerwie pustynne. | 5 5 2 2 3000 |
|
Ulepszone katakumby |
Ulepszone katakumby pozwalają rekrutować olgoj-chorchoje. | 5 2000 |
|
Stanica |
Stanica pozwala rekrutować najemników. | 10 5 5 5 4000 |
|
Ulepszona stanica |
Ulepszona stanica pozwala rekrutować łowców nagród. | 10 5 5 3000 |
|
Serpentarium |
Serpentarium pozwala rekrutować koatle. | 10 10 10 10000 |
|
Ulepszone serpentarium |
Ulepszone serpentarium pozwala rekrutować karmazynowe koatle. | 10 10 20 15000 |
|
Montownia |
Montownia pozwala rekrutować drednoty. |
20 20 15000 |
|
Ulepszona montownia |
Ulepszona montownia pozwala rekrutować molochy. |
10 20 15000 |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Zagrody | Zagrody powiększają populację pancerników i pancerników alfa o 3 tygodniowo. | 1000 |