Budynki - Bohaterowie - Jednostki |
Budynki Fabryki

Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady![]() |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta![]() |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 ![]() |
|
Ratusz![]() |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 ![]() |
|
Kapitol![]() |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 ![]() |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort![]() |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 ![]() 20 ![]() 5000 ![]() |
Cytadela![]() |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 ![]() 2500 ![]() |
|
Zamek![]() |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma![]() |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Kuźnia![]() |
W kuźni produkuje się wozy z amunicją. |
|
5 ![]() 1000 ![]() |
Targowisko![]() |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Magazyn zasobów![]() |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 kryształ. | 5 ![]() 5000 ![]() |
|
Sprzedawca artefaktów![]() |
Za skromną opłatą możesz tu zakupić lub sprzedać artefakty. | 10000 ![]() |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Generator many![]() |
Generator many dodaje +20 punktów magii bohaterowi dowodzącemu garnizonem podczas oblężenia (dodatkowe punkty magii nie utrzymują się po opuszczeniu miasta). | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Bank![]() |
Bank udziela pożyczki w wysokości 2500 sztuk złota na raz, ale zmniejsza dzienny dochód z miasta na pięć kolejnych dni o 500 sztuk złota. |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Maszt elektryczny![]() |
Maszt elektryczny zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, dostarcza codziennie 5000 sztuk złota oraz razi wrogów prądem w pierwszej rundzie każdej bitwy (obrażenia odpowiadają liczbie wzniesionych budowli). |
|
Brak |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Bohater, który spędzi noc w mieście odzyska wszystkie punkty many. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
Gildia magów poziom 2![]() |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 ![]() 5 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 3![]() |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 4![]() |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 ![]() 5 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 5![]() |
Dodaje 1 czar z poziomu piątego. | 5 ![]() 5 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 1000 ![]() |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Lepianka![]() |
Lepianka pozwala rekrutować niziołki. |
5 ![]() 5 ![]() 400 ![]() |
|
Ulepszona lepianka![]() |
Ulepszona Lepianka pozwala rekrutować niziołki grenadierów. |
2 ![]() 2 ![]() 1000 ![]() |
|
Odlewnia![]() |
Odlewnia pozwala rekrutować mechaników. | 5 ![]() 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszona odlewnia![]() |
Ulepszona odlewnia pozwala rekrutować inżynierów. | 5 ![]() 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Ranczo![]() |
Ranczo pozwala rekrutować pancerniki. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszone ranczo![]() |
Ulepszone ranczo pozwala rekrutować pancerniki alfa. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Manufaktura![]() |
Manufaktura pozwala rekrutować automatony. | 5 ![]() 10 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszona manufaktura![]() |
Ulepszona manufaktura pozwala rekrutować automatony strażnicze. | 10 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Katakumby![]() |
Katakumby pozwalają rekrutować czerwie pustynne. | 5 ![]() 5 ![]() 2 ![]() 2 ![]() 3000 ![]() |
|
Ulepszone katakumby![]() |
Ulepszone katakumby pozwalają rekrutować olgoj-chorchoje. | 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Stanica![]() |
Stanica pozwala rekrutować najemników. | 10 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 4000 ![]() |
|
Ulepszona stanica![]() |
Ulepszona stanica pozwala rekrutować łowców nagród. | 10 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 3000 ![]() |
|
Serpentarium![]() |
Serpentarium pozwala rekrutować koatle. | 10 ![]() 10 ![]() 10 ![]() 10000 ![]() |
|
Ulepszone serpentarium![]() |
Ulepszone serpentarium pozwala rekrutować karmazynowe koatle. | 10 ![]() 10 ![]() 20 ![]() 15000 ![]() |
|
Montownia![]() |
Montownia pozwala rekrutować drednoty. |
20 ![]() 20 ![]() 15000 ![]() |
|
Ulepszona montownia![]() |
Ulepszona montownia pozwala rekrutować molochy. |
10 ![]() 20 ![]() 15000 ![]() |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Zagrody![]() | Zagrody powiększają populację pancerników i pancerników alfa o 3 tygodniowo. |
1000 ![]() |