Sygnet Zachodzącego Słońca (pierścień) |
pomniejszy artefakt | Zmniejsza moc czarów wrogich bohaterów o 10%. Noszenie dodatkowego pierścienia nie kumuluje efektu. Cena: 25 000 lub po 200 , lub po 100 Można poświęcić za 1 500 |
|
Wisior Zaćmienia (różne) |
pomniejszy artefakt | Zmniejsza moc czarów wrogich bohaterów o 10%. Założenie dodatkowego wisioru nie kumuluje efektu. Cena: 25 000 lub po 200 , lub po 100 Można poświęcić za 1 500 |
|
Zbroja Gasnącego Światła (zbroja) |
relikt | Zmniejsza moc czarów wrogich bohaterów o 25%. Cena: 50 000 lub po 400 , lub po 200 Można poświęcić za 6 000 |
|
Trójząb dominacji (prawa ręka) |
potężny artefakt | Zwiększa współczynnik ataku wszystkich stworzeń w armii bohatera o 7 punktów. Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140 Można poświęcić za 3 000 |
|
Tarcza morskiej chwały (lewa ręka) |
potężny artefakt | Zwiększa współczynnik obrony wszystkich stworzeń w armii bohatera o 7 punktów. Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140 Można poświęcić za 3 000 |
|
Korona pięciu mórz (głowa) |
potężny artefakt | Zwiększa współczynnik wiedzy bohatera o 6 punktów. Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140 Można poświęcić za 3 000 |
|
Królewska zbroja niks (tors) |
potężny artefakt | Zwiększa współczynnik mocy bohatera o 6 punktów. Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140 Można poświęcić za 3 000 |
|
Buty wędrowca (stopy) |
potężny artefakt | Bohater może poruszać się bez kar do ruchu po dowolnym terenie. Cena: 25 000 lub po 200 , lub po 100 Można poświęcić za 3 000 |
|
Pierścień zapomnienia (dłonie) |
potężny artefakt | Czyni utratę istot nieodwracalną (Blokuje wskrzeszanie, ożywianie, nekromancję). Cena: 37 500 lub po 300 , lub po 150 Można poświęcić za 3 000 |
|
Płaszcz ciszy (ramiona) |
potężny artefakt | Uniemożliwia rzucanie zaklęć poziomu 1-2 w czasie bitwy. Cena: 37 500 lub po 300 , lub po 150 Można poświęcić za 3 000 |
|
Runy nieuchronności (różności) |
skarb | Zmniejsza szczęście wrogich istot o 1. Cena: 10 000 lub po 80 , lub po 40 Można poświęcić za 1 000 |
|
Podkowa demona (różności) |
skarb | Zmniejsza szczęście wrogich istot o 1. Cena: 10 000 lub po 80 , lub po 40 Można poświęcić za 1 000 |
|
Lalka szamana (różności) |
pomniejszy artefakt | Zmniejsza szczęście wrogich istot o 2. Cena: 20 000 lub po 160 , lub po 80 Można poświęcić za 1 500 |
|
Pierścień stłumienia (dłonie) |
skarb | Zmniejsza morale wrogich istot o 1. Drugi pierścień także zapewnia premię. Cena: 20 000 lub po 160 , lub po 80 Można poświęcić za 1 000 |
|
Potworna maska (różności) |
pomniejszy artefakt | Zmniejsza morale wrogich istot o 1. Posiadanie kolejnych masek także zapewania premię. Cena: 20 000 lub po 160 , lub po 80 Można poświęcić za 1 500 |
|
Amulet klęski (szyja) |
potężny artefakt | Zmniejsza morale wrogich istot o 2. Cena: 35 000 lub po 280 , lub po 140 Można poświęcić za 3 000 |
|
Róg otchłani (różności) |
relikt | Za każdym razie gdy w bitwie jakiś oddział zostanie wybity na jego miejsce pojawi się oddział Fangarmów, który będzie walczył po stronie posiadacza Rogu i dołączy do jego armii po bitwie. Liczba punktów życia przywołanych stworów wynosi połowę zniszczonego oddziału, ale nie więcej niż jego liczebność. Przywołane Fangarmy nie podlegają temu efektowi. Cena: 250 000 lub po 2 000 , lub po 1 000 Można poświęcić za 6 000 |
|
Strażnik snów (różności) |
relikt | Zapewnia ochronę przed zaklęciami umysłu. Cena: 50 000 lub po 400 , lub po 200 Można poświęcić za 6 000 |
Artefakty składane - relikty
Płaszcz dyplomaty (ramiona) |
Pozwala na ucieczkę lub kapitulację także w czasie oblężeń i bitw z neutralnymi jednostkami. Potraja siłę armii w oczach neutralnych potworów oraz gildii złodziei. Składa się z Medalu męża stanu, Pierścienia dyplomaty, Szarfy ambasadora Cena: 75 000 lub po 600 , lub po 300 Można poświęcić za 6 000 |
|
Złota gęś (różności) |
Zwiększa dochód posiadającego ją bohatera o 4 750 złota dziennie. Składa się z Bezdennego worka złota, Bezdennej sakiewki złota, Bezdennego bolesława mieszka złota Cena: 112 500 lub po 900 , lub po 450 Można poświęcić za 6 000 |
|
Żelazna pięść ogra (prawa ręka) |
Na początku bitwy rzuca na wszystkie oddziały bohatera następujące czary: Przyspieszenie, Ognista tarcza, Kontratak, Żądza krwi. Każde z nich rzucone jest na poziomie eksperckim na okres 50 tur. Składa się z Ogrzej maczugi spustoszenia, Tarczy szalejącego ogra, Korony najwyższego maga, Tuniki króla cyklopów. Cena: 100 000 lub po 800 , lub po 400 Można poświęcić za 6 000 |
|
Medalion odbicia (szyja) |
Zwiększa odporność oddziałów bohatera na magię o 20 punktów procentowych. Składa się z Naszyjnika ingerencji, Opończy przeciwwagi i Butów polaryzacji. Cena: 60 000 lub po 480 , lub po 240 Można poświęcić za 6 000 |
Machina wojenna
Armata | Pozwala ostrzeliwać wrogie jednostki i fortyfikacje. Pełny opis tutaj. Cena: 4 000 |