Budynki - Bohaterowie - Jednostki |
Budynki Przystani

Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady![]() |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta![]() |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 ![]() |
|
Ratusz![]() |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 ![]() |
|
Kapitol![]() |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 ![]() |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort![]() |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 ![]() 20 ![]() 5000 ![]() |
Cytadela![]() |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 ![]() 2500 ![]() |
|
Zamek![]() |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 ![]() 10 ![]() 5000 ![]() |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma![]() |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Kuźnia![]() |
W kuźni produkuje się armaty. |
|
5 ![]() 1000 ![]() |
Targowisko![]() |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 ![]() 500 ![]() |
Magazyn zasobów![]() |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 uncję siarki. | 5 ![]() 5000 ![]() |
|
Stocznia![]() |
Pozwala na budowę okrętów. |
|
20 ![]() 2000 ![]() |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia złodziei![]() |
Zwiększa ilość informacji o przeciwnikach, tak jakby gracz dysponował dwoma dodatkowymi karczmami. | 5 ![]() 500 ![]() |
|
Grota![]() |
Pozwala odwiedzającym miasto bohaterom Przystani, Twierdzy, Cytadeli i Wrót żywiołów poświęcić wybrane artefakty oraz jednostki dla doświadczenia. Bohaterowie Zamku, Bastionu i Fortecy mogą ofiarować jedynie artefakty, a Inferno, Nekropolis i Lochu tylko jednostki. | 15 ![]() 15 ![]() 7500 ![]() |
|
Gwiazda przewodnia![]() |
Obecność gwiazdy przewodniej zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz sprawia, że dla jednostek z Przystani każdy rodzaj terenu jest uważany za rodzimy. |
|
Brak |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1![]() |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Bohater, który spędzi noc w mieście odzyska wszystkie punkty many. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
Gildia magów poziom 2![]() |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 ![]() 5 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 4 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 3![]() |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 6 ![]() 1000 ![]() |
|
Gildia magów poziom 4![]() |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 ![]() 5 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 8 ![]() 1000 ![]() |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Wodospad![]() |
Wodospad pozwala rekrutować nereidy. |
300 ![]() ![]() 5 ![]() |
|
Ulepszony Wodospad![]() |
Ulepszony wodospad pozwala rekrutować okeanidy. | 1000 ![]() |
|
Kwatery![]() |
Kwatery pozwalają rekrutować marynarzy. | 10 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszone kwatery![]() |
Ulepszone kwatery pozwalają rekrutować żeglarzy. | 5 ![]() 1000 ![]() |
|
Fregata![]() |
Fregata pozwala rekrutować piratów. | 10 ![]() 1000 ![]() |
|
Ulepszona fregata![]() |
Ulepszona fregata pozwala rekrutować korsarzy. | 5 ![]() 1500 ![]() |
|
Prochownia![]() |
Prochownia pozwala rekrutować wilki morskie. |
3000 ![]() ![]() 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() |
|
Gniazdo![]() |
Gniazdo pozwala rekrutować bestie sztormów. | 2 ![]() 2 ![]() 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Ulepszone gniazdo![]() |
Ulepszone gniazdo pozwala rekrutować assidy. | 2 ![]() 2 ![]() 1500 ![]() |
|
Wieża mórz![]() |
Wieża mórz pozwala rekrutować zaklinaczki. | 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 3000 ![]() |
|
Ulepszona wieża mórz![]() |
Ulepszona wieża mórz pozwala rekrutować czarodziejki. | 5 ![]() 2000 ![]() |
|
Fort niks![]() |
Fort niks pozwala rekrutować niksy. | 5 ![]() 10 ![]() 4000 ![]() |
|
Ulepszony fort niks![]() |
Ulepszony fort niks pozwala rekrutować zbrojne niksy. | 5 ![]() 5 ![]() 5 ![]() 3000 ![]() |
|
Wir wodny![]() |
Wir wodny pozwala rekrutować węże morskie. | 10 ![]() 15 ![]() 10 ![]() 15000 ![]() |
|
Ulepszony wir wodny![]() |
Ulepszony wir wodny pozwala rekrutować haspidy. | 15 ![]() 15 ![]() 20 ![]() 15000 ![]() |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Speluna![]() | Speluna powiększa populację marynarzy i żeglarzy o 4 tygodniowo. |
1000 ![]() |
|
Żerowisko![]() | Żerowisko powiększa populację bestii sztormów i assidów o 3 tygodniowo. |
1000 ![]() |