Budynki - Bohaterowie - Jednostki |
Budynki Przystani
Ratusz
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Rada osady |
Rada osady pozwala na dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 500 sztuk złota dziennie. |
|
Brak |
Rada miasta |
Rada miasta umożliwia jego rozbudowę oraz dostarcza ci 1000 sztuk złota dziennie. | 2500 | |
Ratusz |
Ratusz umożliwia dalszą rozbudowę oraz dostarcza ci 2000 sztuk złota dziennie. | 5000 | |
Kapitol |
Kapitol dostarcza 4000 sztuk złota dziennie. Każdy gracz może posiadać tylko jeden, niezależnie od tego ile zamków posiada. | 10000 |
Fortyfikacje
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Fort |
Fort zapewnia niezbędną ochronę przed oblężeniami. |
|
20 20 5000 |
Cytadela |
Cytadela dodaje wieżę oraz fosę do fortyfikacji. Ponadto zwiększa o 50% bazową ilość produkowanych jednostek. | 5 2500 |
|
Zamek |
Zamek dodaje 2 wieże łucznicze, umacnia mury miasta oraz podwaja bazową ilość produkowanych jednostek. | 10 10 5000 |
Infrastruktura
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Karczma |
Karczma zwiększa morale garnizonu broniącego miasta. Można tu nająć bohaterów oraz uzyskać nieco informacji o innych graczach (ilość informacji zależy od liczby posiadanych karczm). |
|
5 500 |
Kuźnia |
W kuźni produkuje się armaty. |
|
5 1000 |
Targowisko |
Na targowisku można sprzedawać oraz wymieniać zasoby (kurs wymiany zależy od liczby posiadanych targowisk). |
|
5 500 |
Magazyn zasobów |
Magazyn zasobów dostarcza codziennie 1 uncję siarki. | 5 5000 |
|
Stocznia |
Pozwala na budowę okrętów. |
|
20 2000 |
Specjalne
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia złodziei |
Zwiększa ilość informacji o przeciwnikach, tak jakby gracz dysponował dwoma dodatkowymi karczmami. | 5 500 |
|
Grota |
Pozwala odwiedzającym miasto bohaterom Przystani, Twierdzy, Cytadeli i Wrót żywiołów poświęcić wybrane artefakty oraz jednostki dla doświadczenia. Bohaterowie Zamku, Bastionu i Fortecy mogą ofiarować jedynie artefakty, a Inferno, Nekropolis i Lochu tylko jednostki. | 15 15 7500 |
|
Gwiazda przewodnia |
Obecność gwiazdy przewodniej zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota oraz sprawia, że dla jednostek z Przystani każdy rodzaj terenu jest uważany za rodzimy. |
|
Brak |
Gildia magów
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Gildia magów poziom 1 |
Odwiedzenie gildii magów pozwala bohaterowi na poznanie znajdujących się w niej zaklęć. Można tu także zaopatrzyć się w Księgę zaklęć. Bohater, który spędzi noc w mieście odzyska wszystkie punkty many. Dostępnych jest tu 5 czarów poziomu pierwszego. |
|
5 5 2000 |
Gildia magów poziom 2 |
Dodaje 4 czary z poziomu drugiego. | 5 5 4 4 4 4 1000 |
|
Gildia magów poziom 3 |
Dodaje 3 czary z poziomu trzeciego. | 5 5 6 6 6 6 1000 |
|
Gildia magów poziom 4 |
Dodaje 2 czary z poziomu czwartego. | 5 5 8 8 8 8 1000 |
Siedliska jednostek
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Wodospad |
Wodospad pozwala rekrutować nereidy. |
300 5 5 |
|
Ulepszony Wodospad |
Ulepszony wodospad pozwala rekrutować okeanidy. | 1000 | |
Kwatery |
Kwatery pozwalają rekrutować marynarzy. | 10 1000 |
|
Ulepszone kwatery |
Ulepszone kwatery pozwalają rekrutować żeglarzy. | 5 1000 |
|
Fregata |
Fregata pozwala rekrutować piratów. | 10 1000 |
|
Ulepszona fregata |
Ulepszona fregata pozwala rekrutować korsarzy. | 5 1500 |
|
Prochownia |
Prochownia pozwala rekrutować wilki morskie. |
3000 5 5 5 5 5 5 |
|
Gniazdo |
Gniazdo pozwala rekrutować bestie sztormów. | 2 2 5 2000 |
|
Ulepszone gniazdo |
Ulepszone gniazdo pozwala rekrutować assidy. | 2 2 1500 |
|
Wieża mórz |
Wieża mórz pozwala rekrutować zaklinaczki. | 5 5 5 3000 |
|
Ulepszona wieża mórz |
Ulepszona wieża mórz pozwala rekrutować czarodziejki. | 5 2000 |
|
Fort niks |
Fort niks pozwala rekrutować niksy. | 5 10 4000 |
|
Ulepszony fort niks |
Ulepszony fort niks pozwala rekrutować zbrojne niksy. | 5 5 5 3000 |
|
Wir wodny |
Wir wodny pozwala rekrutować węże morskie. | 10 15 10 15000 |
|
Ulepszony wir wodny |
Ulepszony wir wodny pozwala rekrutować haspidy. | 15 15 20 15000 |
Zwiększające przyrost
Nazwa | Opis | Wymagania | Koszt budowy |
---|---|---|---|
Speluna | Speluna powiększa populację marynarzy i żeglarzy o 4 tygodniowo. | 1000 | |
Żerowisko | Żerowisko powiększa populację bestii sztormów i assidów o 3 tygodniowo. | 1000 |