Bugfixy

Modyfikacja HD naprawia nawet te ekstremalnie rzadkie błędy, których większość z Was mogła nie znać (aż do tej pory ;).

Poprawki krytyczne:

  • Naprawiono wysypywanie się gry podczas wczytywania mapy (związane z generowaniem plotek w tawernach).
  • Naprawiono wysypywanie się gry w związku z sytuacją u Sprzedawcy artefaktów, gdy pomiędzy przedmiotami w sakwie bohatera było puste miejsce.
  • Naprawiono błąd losowych bohaterów z losowymi oddziałami.
  • Naprawiono błąd z wysypywaniem się gry podczas zmiany między zamkami przy trzymaniu skrótu klawiszowego do dzielenia armii.
  • Naprawiono błąd z wysypywaniem się gry podczas wczytywania mapy, gdy w folderze było 5000 map lub więcej.
  • Naprawiono błąd z wysypywaniem się gry podczas ruchu różowego gracza, gdy nie udało mu się złapać żadnego zamku w 7 dniu (a w efekcie został pokonany).
  • Naprawiono błąd z wysypywaniem się gry podczas podglądu losowych map przy znikomej ilości zwykłych scenariuszy.
  • Poprawki stabilności związane z używaniem nowych bibliotek Mss32.dll i Mp3dec.asi, dzięki którym gra nie powinna się wieszać lub wysypywać na nowszych komputerach.

Poprawki nie-krytyczne:

  • Poprawione wyświetlanie tekstów w grze.
  • Naprawiono błąd generatora map losowych, który czasami dodawał do więzeń startowych bohaterów graczy.

Poprawki HD+:

  • Poprawiony błąd związany ze sprzedażą artefaktów po zawyżonej cenie.
  • Poprawiony błąd związany z możliwością szpiegowania innych graczy w grze wieloosobowej.
  • Uniemożliwiono tworzenie bohaterów bez armii ("ghost hero")
  • Poprawiono zaklęcie "Klonowanie"
  • Naprawiono błąd związany z niekończącą się turą SI.
  • Miecz Anielskiego Sojuszu działa poprawnie względem jednotek neutralnych.
  • Naprawiono błąd związany z atakowaniem bohatera w sojuszniczym mieście.
  • Wprowadzono poprawki w SI, dzięki którym komputer będzie stanowił większe wyzwanie.

Poprawki na mapie przygody (aplikowane w trakcie rozgrywki):

  • Wykluczenie sytuacji z dublowaniem bohaterów (również w zamkach neutralnych).
  • Naprawienie niewidzialnego bohatera po przegranej walce.
  • Bohaterowie już nie będą znikać z listy herosów.
  • ...i nie powinni się na niej pojawiać nieznani bohaterowie.
  • Bohaterowie nie powinni być możliwi do kontrolowania przez innych graczy.
  • Bohater kroczący po mapie przygody nie powinien już być możliwy do kupienia w tawernach.
  • Wyeliminowano błąd z umiejętnością posiadającą niewłaściwą nazwę lub ikonę.
  • Po przegranej gracza danego koloru, jego bohaterowie nie powinni już pozostawać na mapie przygody.
  • Oddziały bohatera już nie będą znikać na początku tygodnia.