Horn of the Abyss 1.7.0!

, autor: Włodarz Hellburn

Aktualizacja, na którą czekaliśmy 4 długie lata, po pewnych wzlotach i upadkach nareszcie dotarła do brzegu. Zespół stojący za nieoficjalnym dodatkiem zaskoczył wszystkich wcześniejszą publikacją - Horn of the Abyss w wersji 1.7.0 jest już gotowe do ściągnięcia.

Główną nowością jest oczywiście udostępniona 11 frakcja - Fabryka. Oprócz tego, otrzymaliśmy do dyspozycji związaną z nią pełną kampanię, a także oficjalnie już dołączony do moda edytor kampanii. Dokładniejszą listę nowości i zmian przedstawimy w ciągu najbliższych dni.

Pobierz HotA 1.7.0:
Oficjalne mirrory
Mirror jaskiniowy

Pełny changelog

Agon
Super!
Virion
Jeeest w końcu!!!! Szczęśliwego nowego roku!
Saruman
Brawo ! :-)
Dagon
Zainstalowałem.
Miasto ładne. Jednostki nie.
Tarnoob
Pakiet dobrych pomysłów i to dobrze zrealizowanych. Jeszcze są problemy z balansem, ale to wybaczam, bo znowu Załoga HotA pokazała, że da się rozbudowywać H3 harmonijnie – zachować oryginalny styl, ale wielorako urozmaicać grę, nie tylko wyglądem, ale też umiejętnościami stworów czy nawet takimi rzeczami jak poziomy strzelców.

Przeważnie jestem marudą i pewnie znajdę z czasem wady, ale chyba nie przestanę ich wybaczać, bo jestem pod wielkim wrażeniem – podobnie np. moimi _guilty pleasures_ są filmy _Equilibrium_ i sequele _Matriksa_...
ToWeRH3
Jestem zarazem podekscytowany i jednak delikatnie zniesmaczony. Samo miasto i bohaterowie bardzo mi się podobają. Jednostki, jakoś tak nie mam zdania, zależnie od humoru, raz jestem na tak, za chwilę mnie czymś zirytują. Klimat na swój sposób intrygujący.
Jednak mimo wszystko factory za bardzo odeszło od "starych dobrych heroes'ów". To już nie to co RoE, AB, SoD. Nawet trochę mam wątpliwości, czy to się heroes'ami powinno nazywać.
Dwadzieścia kilka lat temu projekt factory nie przeszedł, bo się gracze za bardzo zbuntowali. Dziś łyknęliśmy z zachwytem coś co jest zbyt odległe od oryginału.
Czy to źle, czy nie, to już nie mnie oceniać. Mi się nawet podoba, choć to już nie są te heroes'y, do których wracam z nostalgią.
Yarlaxle
No to zaczynamy przygodę =D jest jakieś info co do spolszczenia ?
Yeahbunny
Absolutnie fantastyczna robota ekipy HOTY. Póki co, nowe miasto wydaje się totalnie przegięte ze swoimi dwoma poziomami 7, nowymi, dodatkowymi umiejętnościami typu niezniszczalność, naprawa mechów itp, smoczy oddech u jednostki niskiego poziomu, a dodatkowo same przydatne budynki, tj świetny bank, gildia 5lvl.
No i bohaterowie, którzy mogą być bez problemu totalnie OP.

Nie mniej, balans to tylko szczegóły - to można poprawić i na pewno się poprawi.
Naprawdę cudo. Będę się zagrywać!
Mosqit
Cuda cuda cuda! Coś pięknego!
Architectus
Dziękuję za pozytywne zredagowanie nowiny zawierajacej esencję wybitnego wyczynu - opartego na fenomenalnym zaangażowaniu, mimo łączącego się z nim kieratu - jak również podobające mi się piękne zastosowanie słów (z dotarciem do brzegu) oraz prozdrowotne wskazanie o późniejszym przedstawieniu dokładniejszej listy nowości i zmian w aktualizacji. Pokrzepia mnie trwałe powierzenie zaufania do pasjonatów, którzy znają się na swym fachu i wiedzą, co robią. Odwiedzam Łabędzi Staw dla podwyższenia Włodarzowi parametru szczęścia na wykonywanie tłumaczenia. *mrugnął wesoło*
ToWeRH3
Mnie factory zaczyna coraz to bardziej przypominać H5. Mechanic z możliwością naprawy? Gremliny z Akademii. Gunslinger? No to jakby Sukkuby.
Źle to nie wygląda, poza faktem że zaczyna się factory robić trochę za bardzo op. Nie zdziwiłbym się, gdyby hota 1.7.1. downgrade niektóre umiejętności (a może to jeszcze ja nie umiem ogarnąć grania na factory). Wybuchowe Sentinel (znowu ktoś się tu sugerował demonami z H5) i nawet nie wiadomo jak je ubić (no najlepiej na dystans).
Nie ogarniam tylko graal'a. To ma być tak, że rzuca łańcuch piorunów za każdym razem jak zaczynamy bitwę? Nawet jeśli bije się dwóch bohaterów na mapie?
Ech... fajnie może i jest, ale im dalej w las, tym więcej drzew nie przypominających Erathii. ;(
Bubeusz
Zawsze są jakieś zady ujemne, ale za poziom wykonania i ogrom pracy - za darmo - dla nas i naszej próżności, należą się czapki z głów i ukłony do ziemi.

Osobiście zagrałem i zaakceptowałem ten zamek - może i bękart, ale kochać trzeba jak własne :) Bardzo mi się podoba ogrom nawiązań, wykorzystanie terenu z H2, nawiązania do Wizarda z H2, do Fortecy - poziom technologii nie odbiega jakoś rażąco od tego, co już widzieliśmy w Fortecy. Największe wątpliwości może budzić mechaniczka z tą blachą na mordzie - bardzo współczesny vibe to robi. A wersja nieulepszona to klimat idący w post apo. Ale ten zamek taki trochę jest właśnie, trochę Fallout, trochę Diuna, zgadzam się z kimś, kto mówił, że łączy trendy w popkulturze. No i git. Oryginalne Heroesy też dość eklektycznie zbierały rzeczy z rozmaitych mitologii i legend. Mnie się wydaje, że jeśli była jakaś luka do wypełnienia, jakaś przestrzeń na nowe, to Factory bardzo zgrabnie się wpasowało. Stojąc przed zadaniem stworzenia nowego zamku, poszedłbym pewnie w bardzo podobną stronę.

A dla całego HotA teamu - DZIĘ KU JE MY! :D Grać będziemy! To chyba najlepsza rzecz, jaką możemy zrobić w podzięce ;)
Możliwość komentowania została zablokowana w związku z minięciem 30 dni od daty opublikowania nowiny.